Altı yaş grubu çocuklarımız okulun en büyük öğrencileri olarak, liderlik yapmanın ve diğer minik kardeşlerine model olmanın bilincindedirler. Çalışmalarıyla öne çıkmayı, takdir kazanmayı ve olumlu geri bildirim almayı önemserler. Bu dönemde , karakter gelişiminde önemli adımlar atarak, özsaygı ve güven konusunda önemli ilerlemeler kaydederler.
Bu yaş grubumuzun temel hedefi, okula karşı olumlu bir tutum geliştirmektir. Okuma yazma öncesi dönemde , gerekli bilgi ve becerileri kazanmalarıdır .
Bu süreçte dikkat süreleri uzar ve okuma yazma çalışmalarıyla, matematik ve fen derslerine ilgileri artar. Haftanın belirli günlerinde bu alanlara yoğunlaşarak pratik ve uygulamalı çalışmalar yapılır. Çocuklar motor becerileri ve el-göz koordinasyonlarını geliştiren etkinliklere katılarak daha kapsamlı bir öğrenme deneyimi yaşarlar. Hergün aktif yabancı dil eğitiminin yanı sıra haftanın belirli gün ve saatlerinde yapılan branş dersleri ile dengeli bir şekilde eğitimlerine devam ederler. Çocukların eğitim sürecinden en iyi şekilde yararlanabilmeleri açasından tam gün programına katılmaları önerilir.
İlkokula hazırlık sürecinde oyunlar, çocukların hayatında merkezi bir rol oynar. Bu süreçte kurallar daha belirginleşir yapılandırılmış oyunlar ön plandadır. Haftanın bir günü ilkokula hazırlık dersleri ile erken okur-yazarlık, temel okuma –yazma gibi becerileri gerçeğe yakın bir şekilde tanıma ve yaşayarak öğrenmeleri amaçlanmaktadır. Öğrenme ve sorumluluk alma becerilerinin gelişimi, bağımsız çalışma alışkanlığı kazanmaları için ödev sistemi ile tanışırlar. Çocuklar bu ödevler ile ince motor becerilerini geliştiren çizim ve kesme gibi aktiviteler yapabilir veya sayı ve harf oyunları oynayarak temel matematik ve dil becerilerini güçlendirirler.